کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی فنی Ascend Mate هوآوی

Ascend Mate یکی از فبلت‌های هوآوی به شمار می‌آید که با برخورداری از امکانات مناسب تولید و روانه بازارهای دیجیتالی کشور شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ این گوشی 198 گرمی در ابعاد 163.5در 85.7 در 9.9 میلیمتر است که هم اندازه Galaxy Mega 6.3 است اما قطر بیشتری دارد.
این فبلت Huawei دارای دو مرورگر وب با کارایی مطلوب است که شمال نسخه قدیمی Jelly Bean و Google Chrome می‌شود.
منوی مرورگر قدیمی بسیار ساده است که نوار URL با میانبرهای تنظیمات و tabs را در اختیار شما قرار می‌دهد.
با ضربه زدن روی کلید تنظیمات، سایر کنترل ها ظاهر می‌شوند که شامل جستجو روی صفحه، ذخیره کردن در بوک مارک ها و گزینه هایی مانند دور زدن سایت های موبایل، ذخیره کردن یک صفحه برای خواندن offline و به اشتراک گذاشتن یک صفحه است.
قاب جلوی Huawei Ascend Mate نمای خاصی ندارد اگرچه Huawei می توانست جلوه مشخص تری به آن بدهد و تلاش کمپانی برای ایجاد خلاقیت، در این اندازه نتیجه معکوس داشته است.
‌ صفحه نمایش دارای پوشش Gorilla است که نسل واقعی آن مشخص نشده و کنترل‌های مسیریابی، دکمه های سخت افزاری یا کلیدهای لمسل خازنی وجود ندارد.
Ascend Mate در یک جیب بزرگ به راحتی جا می‌گیرد اما وجود آن را بخوبی احساس می‌کنید و در حالی که این فبلت در جیب شما قرار دارد به آسانی نمی توانید با آن بنشینید.
کمی طول میکشد تا به اندازه بزرگ و وزن 200 گرمی آن عادت کنید، با اینحال با یک دست نیز می توان با آن کار کرد.
بیشترافراد به دلیل اندازه صفحه نمایش Ascend Mate به سراغ آن می روند و خود را با آن وفق می‌دهند.
Huawei Ascend Mate دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچ IPS+LCD با وضوح 720P است که تراکم پیکسل آن 241ppi است و فاصله زیادی با تراکم پیکسل 400ppi در مدل‌های رده بالا دارد.
بسیاری از نرم افزارهای اصلی در Huawei Ascend Mate مستقیماً از Jeely Bean ایجاد شده اند. دفترچه تلفن دارای سه Tab است که با کشیدن انگشت می توان در آنها مرور کرد. Tab میانی که Tab پیش فرض است تمامی مخاطبین را به صورت لیست نشان می دهد.
کیفیت صوتی در طول مکالمه به اندازه کافی، بلند و واضح است و مشکل آنتن دهی ندارد. Huawei Ascend Mate دارای یک میکروفن ثانویه برای برطرف کردن نویز است.
این نرم افزار بر خلاف همتای Gmail خود از حالت مشاهده صندوق یکپارچه پشتیبانی می‌‌کند و رنگ آن صندوق‌های پستی را کدگذاری می‌کند بنابراین به آسانی می‌توان گفت که هر پیام از کدام صندوق پستی است. در اینجا با کشیدن انگشت در کنار صفحه امکان حرکت کردن بین پیام‌ها وجود ندارد.
Huawei Ascend Mate به نسخه 4.1.2 آندروید (Jelly Bean) با پوسته منوی Emotion نسخه 1.5 مجهز است که حاصل این ترکیب یک منوی تخت و بسیار ساده است که فهرست کشویی نرم افزار ندارد و ظاهراً هدف Huawei ساده تر کردن آن بود.
سوییچ جدید حالت Glove در منوی تنظیمات وجود دارد که با فعال کردن آن با دستکش نیز می‌توان با صفحه نمایش Ascend Mate کار کرد اما دوام باطری را تا حدی کاهش می‌دهد.
Huawei Ascend Mate دارای نرم افزاری با عنوان Music است که یک نسخه به روز رسانی شده از نرم افزار پخش موسیقی است.
این فبلت نرم افزار اختصاصی پخش ویدیو ندارد و فقط از گالری به ویدیوها دسترسی پیدا می کند، با این‌حال از فرمت فایل‌های Divx ؛ XviD ؛ MKV و حتی WMV در حداکثر وضوح 1080p پشتیبانی می‌کند.
Huawei Ascend Mate دارای یک دوربین هشت مگاپیکسل با حداکثر وضوح 3264 در 2448 پیکسل است که یک فلاش LED نیز وجود دارد.
منوی دوربین نسبتا استاندارد به نظر می رسد و به سوییچ عکاسی ، فیلمبرداری ، دیافراگم مجازی و یک میانبر به گالری مجهز است که این تنظیمات در طرف راست قرار دارند.
دوربین اصلی در حداکثر وضوح 1080p در 30fps فیلمبرداری می‌کند در حالی که دوربین جلو در 720p در 30fps فیلمبرداری می کند.
Huawei Ascend Mate دارای نرم افزاری با عنوان Music است که یک نسخه به روز رسانی شده از نرم افزار پخش موسیقی است.
نرم افزار Music فقط در صورت وصل کردن یک جفت هدفون پیش تنظیمات اکولایزر را ارایه می دهد که قابل تنظیم نیستند.
با ضربه زدن روی کلید Dolby Mobile در بالای صفحه پخش، به اکولایزر دسترسی پیدا می‌کنید.
در صورت استفاده از بلندگو، لوگوی Dolby فقط دالبی موبایل را فعال و غیر فعال می‌کند.
Huawei Ascend Mate دارای یک گیرنده داخلی FM است که از طریق هدست یا بلندگو پخش می‌شود، در هر حال باید هدست را وصل کنید زیرا از آن بعنوان آنتن استفاده می‌شود.
از آنجایی که رادیو فاقد پشتیبانی RDS است ایستگاه های رادیویی را باید بطور دستی نامگذاری کرد.
Huawei Ascend Mate دارای یک دوربین هشت مگاپیکسل با حداکثر وضوح 3264 در2448 پیکسل است.
یک فلاش LED نیز وجود دارد و منوی دوربین نسبتا استاندارد به نظر می رسد و به سوییچ عکاسی، فیلمبرداری ، دیافراگم مجازی و یک میانبر به گالری مجهز است که این تنظیمات در طرف راست قرار دارند.
صفحه نمایش لمسی خازنی 6.1 اینچ IPS+LCD با وضوح 720P ؛ 16 میلیون رنگ ، شیشه Gorilla و Magic touch که با دستکش نیز می توان با آن کار کرد، نسخه 4.1.2 سیستم عامل آندروید ،پردازنده چهار هسته‌ای A9، دوربین هشت مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک، فلاش LED ، فیلمبرداری1080P در 30fps ،کانون اتوماتیک مداوم و صدای استریو، دوربین ثانویه یک مگاپیکسل با فیلمبرداری 720p، Wi-Fi a/b/g/n دوبانده، Wi-Fi Direct و DLNA،GPS با A-GPS، حافظه داخلی هشت گیگابایتی،‌محل کارت حافظه microSD با امکان جابجایی در زمان روشن بودن گوشی، پورت microUSB با USB host و MHL 2.0، بلوتوث 4.0،رادیو FM، دسوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری، شتاب سنج و حسگر Proximity، برطرف کردن نویز با میکروفن اختصاصی و باطری 4050mAh با توان کافی از جمله مزایای این گوشی به شمار می‌آید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15475 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/04/04 تعداد مشاهده: 2462
کلید واژه ها: ,
سافت گذر